2011. április 29., péntek

Samsonite lite új közepes állóbőrönd - Jelenlegi ára: 9 990 Ft

Samsonite lite új 70 X 40 X 34/38 cm-es közepes/nagy állóbőrönd.
Nem fértem be USA-ból hazafelé a bőröndömbe, ezért induláskor vettem a TJ Maxx-ben ezt a bőröndöt. Nagyon tetszik, csak már nem fér el a többi mellett a garázsban, ezért inkább eladom. 150 USD-ért vettem, ami most 27 ezer Ft. Keresni nem akarok rajta, ezért ez a villám ára. Itthon a Samsonite oldalán most akciósan hasonlóak 44 ezeretől 72 ezerig találhatók. Sajnos a kép nem agyja vissza, de nagyon szép, és ultra könnyű a méretéhez képest, üresen 4 kg.
Elvileg garanciális, csak a rohanásban kidobtam a hozzá kapott halom címkét meg papírokat, úgy emlékszem azon volt, hogy az 5 év világ garanciát, hogyan kell érvényesíteni. Akkor még azt gondoltam, elfér majd valahol.



Jelenlegi ára: 9 990 Ft

Az aukció vége: 2011-05-01 15:07
. Samsonite lite új közepes állóbőrönd - Jelenlegi ára: 9 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése